patrol
Kasza - sprawa jest prosta - wszyscy się nabijają z parchów a jeździ nimi połowa łofrołdowców - dlaczego ... na różnych forach różnie piszą: począwszy od mocnych ram mimo że rdzewiejących, że mosty pancerne tylko że sprzęgiełka są be; że silnik fajny choć czasem "pufnie" bardziej lub mniej widowiskowo, że przełożenia są fajne a zaraz potem przeczytasz że nie ciągną, że wygodny a zaraz potym że mało miejsca w 3d .... ale mimo że to 2,3Tonowy pomnik z żelaza to kupa luda nim jezdzi - jest tani i nawet bez przeróbek litów itd też juz conieco robi w terenie. W ostatnich gazetkach 4x4 było porównanie tzw. "prawdziwków" toya LC, discoteka, patrol, gelenda i chyba coś jeszcze - każdy ma wady i zalety ale patrol wypada najtaniej. na forum szczecińskiego 4x4 była rozmowa o różnych porównaniach - jedna sprawa przemawia od razu - wklep w wyszukiwarce na allegro dowolną część i zobacz ilość wyników w każdej z tych marek - parch bije na głowe ilością części i używek.
No ale... jak parch nam się skończy to ... będę ciągnął w strone starej gelendy - na razie cosik mnie nie stać bo jak parch kosztował 20k i dołożyłem mu 10k to gelenda powinna się w tym roczniku zamknąc kwotą 50-60tyś złociszów. Toya też jako ponoć najkultowniejsza jest po 5-10tysiaków droższa a to prawie to samo co Parch.
Ani słowa o amerykanckich nie powiem bo nie mam zielonego pojęcia jak to działa, nie jezdziłem nie miałem po prostu nie wiem - hihi a z czystej słowiańskiej złośliwości i wrodzonej przekory wspomne że Prezesowy "szeroki" jakoś tak ostatnio więcej stoi i czeka na naprawę niż jeździ hehe


  PRZEJDŹ NA FORUM