patrol
    kasza pisze:

    dzięki za poradę słyszałem że w parchu wystarczy przełożyć resory na górę mostu większe koła i można śmigać w błotolol


nie rób tego , auto traci stabilność , chłopaki , którzy to zrobili szybko wrócili do oryginału .
w K160/K260 możesz dołożyć 2 pióra i jest cacy , ale twardo.

przy kupnie sprawdzaj ramę , ostukaj młotkiem , jak się właściciel nie zgodzi , to daj sobie spokój.
najbardziej wrażliwe są okolice od zbiornika paliwa w tył .

co do zamienników to np tarcza sprzęgła od 140 do 400 w IC

problemem mogą być punkty świetlne, śniedź , brak kontaktu zwarcia , często szwankuje lampka tablicy rej z tyłu, lepiej wstawić nową od ciężarówki .

można dużo samemu przerobić ale do mechaniki lepiej się nie mieszać .

a jeszcze dementuję , k160 miał LSD z tyłu wesoły



  PRZEJDŹ NA FORUM